Tieto inšpiratívne reklamy svetových reštaurácií vás prekvapia aj chytia za srdce

123
inšpiratívne reklamy

Reklama v nás dokáže často zarezonovať natoľko, že sa takmer okamžite rozhodneme pre kúpu daného produktu alebo návštevu konkrétneho miesta. Svoje o tom vedia aj marketéri reštaurácií, ktorí venovali svoj čas, kreativitu a sústredenie na jeden cieľ. Vďaka tomu vznikli inšpiratívne reklamy, ktoré vás presvedčia o tom, že aj reštauračný marketing sa dá robiť s nápadom a kreatívne.

Brilantný nápad, efektívne prevedenie, kvalitný strih a v neposlednom rade dostatok financií na samotnú realizáciu. Uvedomujeme si, že natočiť kvalitný spot zaberá množstvo kvalifikovaných ľudí, ktorí spoľahlivo robia svoju prácu.

Výsledný efekt však rozhodne stojí za to. Inšpiratívne reklamy majú zmysel – stále lákajú veľké množstvo zákazníkov a naviac sa v dnešnej dobe rýchlo šíria internetovým priestorom. Obzvlášť keď sú emotívne ladené a majú prekvapivo krásnu alebo vtipnú pointu. Vybrali sme niektoré z minulosti aj súčasnosti:

Burger King

Silné stránky reklamy: Nekonvenčná stratégia, ktorá v sebe nesie jednoduchý a silný odkaz poukázala na to, že Burger King sa snaží používať organické, prírodné a čerstvé ingrediencie. Napriek nelichotivému pohľadu sa reklama stretla v roku 2019 s veľmi pozitívnym ohlasom a presvedčila zákazníkov o tom, že spoločnosť ustupuje od konzervantov či umelých dochucovadiel.

Panda Express


ODPORÚČAME VÁM:

Ste zákazník reštaurácií?
Pozrite si denné menu v okolí. Ste majiteľ alebo manažér reštaurácie?
Pridajte sa na portál Menučka
a uverejňujte tu Vaše menu.
Priama registrácia tu.

Silné stránky reklamy: Napriek trochu dlhšiemu času (2,5 minúty) si reklama udrží divákovu pozornosť. Video apeluje strihom a hudbou na emocionálnu stránku našej ľudskosti a hovorí jasnou rečou – jedlo a rodina / priateľstvo budú spolu vždy súvisieť. Táto reklama nám v podstate ukázala prečo.

Dunkin’ Donuts

Silné stránky reklamy: Krátky spot dokázal upútať a udržať pozornosť diváka natoľko, že si myslel, že sleduje rýchlu naháňačku kriminálnika a policajta. Marketéri sa pohrali s v USA všeobecne známou myšlienkou, že policajti milujú donutky, sladké šišky s dierou uprostred, uprostred ktorej divák implicitne pochopil, že donutky od reštauračnej siete Dunkin’ Donuts sú natoľko dobré, že sa pre ne oplatí aj prerušiť policajnú naháňačku. Jednoduché, krátke, no predsa brilantné.

KFC

Silné stránky reklamy: Minútový televízny spot sa perfektne zahral s rozprávaním príbehu, ktorý okamžite zachytil divákovu pozornosť. S dramatickým hudobným podmazom prerozprával tento spot príbeh dobrodružnej sliepky, ktorá prekonala mnohé prekážky. Brilantný záver nadväzoval na tradíciu jedenia moriaka v Spojených štátoch amerických.

Starbucks

Silné stránky reklamy: Marketéri Starbucksu sa fantasticky pohrali so strihom a hudbou tak, aby vytvorili modernú a dynamickú reklamu. Udržali si našu pozornosť a očarili nás grafickými a strihačskými schopnosťami. Tlieskame a čerpáme inšpiráciu.

Bonus: Reklama na filmové štúdio FH Studio

Silné stránky reklamy: Hoci nejde o reklamný spot pre jednu konkrétnu reštauráciu, ľahko by pre vás mohol byť inšpiráciou. Video je plné úchvatných záberov jedla a kulinárskej činnosti, ktorými sa pri tvorbe vlastného reklamného spotu, hoci aj o dosť kratšieho môžete inšpirovať. Nečudovali by sme sa, keby ste po jeho pozretí pocítili okamžitú chuť na skvelé, zdravé a kvalitne pripravené jedlo.

zdroje: get.popmenu.com, ezcater.com

zdieľať tento článok na:
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin
Sledujte nás na Facebooku