Odporúčame vám náš darčekový obchod:

Pre všetkých, čo hľadajú poctivú reštauráciu s kvalitnou klasikou máme dobrú správu. Reštaurácia Delfín v bratislavskej Ružovej doline prechádza renováciou, no zachováva si svoju pôvodnú tvár. 

“Reštauráciu sme odkúpili od predošlého majiteľa v apríli tohto roka, snažíme sa ju postupne renovovať, ozdravovať v oblasti jedla aj vizuálneho pôsobenia,” približuje na začiatok nový majiteľ reštaurácie Peter Kováč, ktorý nie je v bratislavskom gastronomickom prostrední nováčikom.

Podľa jeho slov zostane koncept reštaurácie nezmenený, hostia sa aj naďalej budú môcť tešiť na klasické a veľmi chutné denné menu, ktoré je pilierom podniku. Okrem iného zostávajú verní aj organizácii rodinných osláv, svadieb, promócií či firemných akcií.

reštaurácia Delfín: Interiér reštaurácie, foto: reštaurácia Delfín
Interiér reštaurácie, foto: reštaurácia Delfín

Hostia sú od začiatku na prvom mieste

“Najčastejšie k nám chodievajú zamestnanci okolitých firiem a inštitúcií na obedové menu, no spoznali sme aj zopár lokálnych stálych zákazníkov, ktorých sme si obľúbili,” popisuje klientelu Peter Kováč. Jedným dychom však nezabúda dodať, že vítaní sú všetci hladní okoloidúci alebo tí, čo bývajú v blízkosti, keďže v ponuke má reštaurácia Delfín aj rozvoz jedla.

Na spokojnosti zákazníkov sa v neposlednom rade odráža aj prístup personálu k svojej práci. Peter Kováč sa na svojich zamestnancov nemôže sťažovať: “Máme veľmi šikovných kuchárov, ktorí milujú svoju prácu a príjemných čašníkov, ktorých u nás môžete denne spoznať.”

Samotný šéfkuchár Andrej Hrachovský ho doplnil. “Najviac ma baví robiť radosť ľudom jedlom, ktoré pripravím. Napĺňa ma pozitívna spätná väzba, ktorú dostávam a moja práca ma baví. Komu by sa nepáčilo mať čistú prácu, naviac v teple a pri jedle,” dodáva so smiechom.

 Postupná cesta za úspechom

Oboch, majiteľa a šéfkuchára, spája nielen priateľstvo, ale aj podobná cesta do gastronomického sveta. Obaja sa k práci na trvalý úväzok dostali v podstate náhodou, no ani jeden z nich to neľutuje. Zhodnú sa aj na tom, že v tejto oblasti je dôležitý najmä kvalitný tím, ktorý sa nebojí výziev.

reštaurácia Delfín: Vchod do reštaurácie, foto: reštaurácia Delfín
Vchod do reštaurácie, foto: reštaurácia Delfín

Andrej Hrachovský pôsobil pred reštauráciou Delfín dlho v oblasti ázijskej kuchyne. “Reštaurácia s denným menu bola pre mňa príjemná zmena a nová výzva do budúcnosti. Aby sa reštaurácia Delfín stala konceptom, ktorý bude mať oživenú celodennú prevádzku a ktorému spoločne prinavrátime miesto na starej dobrej bratislavskej gastroscéne.”

Zohratí a skúsení odborníci sú presvedčení, že ich cesta v minulosti mala zmysel a dôležité je aj to, čo robia teraz. Preto je nutné aplikovať svoje vedomosti a robiť svoju prácu čo najlepšie. “Veľmi rád si ale nechám teraz aj v budúcnosti poradiť,” povie nám skromne majiteľ Peter.

Podľa šéfkuchára Andreja sa uberá slovenská gastronómia v posledných rokoch správnym smerom. “Dnes už máme mnoho reštaurácií, ktoré pochopili, že stačí jedálny lístok s čerstvých surovín na dve strany a nie rozsiahla kniha polotovarov, doplnená o pizzu.”

reštaurácia Delfín: Interiér reštaurácie, foto: reštaurácia Delfín
Interiér reštaurácie, foto: reštaurácia Delfín

Podobnú filozofiu razia obaja aj v reštaurácii Delfín. Momentálne podávajú iba denné menu, pripravované z čerstvých surovín bez používania umelých dochucovadiel. “Veľmi sa tešíme na celodenný koncept, ktorý chceme spustiť už začiatkom budúceho roka. Jediné, čo zatiaľ môžem prezradiť je, že bude najmä o poctivom jedle, ktoré sa na nič nehrá,” dodáva šéfkuchár.

Keď sa napokon pýtame na radu, ktorú by Peter Kováč ako dlhoročný podnikateľ v gastronómii dal svojim začínajúcim kolegom, odpovedá veľmi jednoducho. “Mám len dve rady. Poctivosť a trpezlivosť. A nikdy nezabúdať na ľudský prístup k personálu.” 

Zdroj foto: reštaurácia Delfín

Odporúčame vám náš darčekový obchod:




Vložiť komentár