valentínske menu

Aby sa vaša reštaurácia odlíšila od konkurencie, ponúkla pridanú hodnotu a získala nových zákazníkov, veľmi dôležité je robiť rôzne špeciálne či sezónne ponuky. A keďže o chvíľu je tu Valentín, je najvyšší čas na to, aby ste vymysleli valentínske menu, zaradili ho do ponuky a spravili mu dobré promo. Ako? So všetkým vám radi pomôžeme!

V posledných rokoch si zamilované páriky aj celé rodiny obľúbili možnosť stráviť Valentín v reštaurácii pri nielen dobrom, ale aj špeciálnom menu. Každá reštaurácia by tento fakt mala brať do úvahy a prispôsobiť mu svoju ponuku 14. februára a počas najbližšieho víkendu k tomuto dátumu. Ide totiž o skvelý spôsob, ako získať nových zákazníkov.

Dajte svoje valentínske menu na Menučka

Nemusíte byť naším klientom na to, aby sme vo VEĽKOM PREHĽADE zverejnili vaše valentínske menu. Stačí, keď sa nám ozvete a všetko si spolu následne dohodneme. Bola by totiž veľká škoda, pokiaľ by sa vaša špeciálna ponuka nedostala k dostatočnému počtu zákazníkov. Ak však ste alebo sa stanete naším klientom, zverejnenie valentínskeho menu aj všetkých ostatných špeciálnych ponúk (napríklad Kačacie hody) máte v našom magazíne úplne ZADARMO.

Zaujala vás ponuka začať spoluprácu s Menučka? Pre viac informácií kliknite SEM.

Zdroj: Canva

Či už ste, alebo nie ste naším klientom, zabezpečíme pre vás:

  • Zverejnenie valentínskeho menu v našom prehľadovom článku, ktorý má každoročne tisícky vzhliadnutí. Naši Menučka klienti majú prednosť, preto sa v každom prehľadovom článku nachádzajú vo vrchnej časti.
  • O vašom valentínskom menu pripravíme samostatný príspevok na našich sociálnych sieťach FacebookInstagram.
  • Na naše sociálne siete pridáme story, respektíve príbehy s vaším valentínskym menu a taktiež vašu reštauráciu označíme.
  • Pripravíme samostatný článok o vašej reštaurácii, v ktorom spomenieme aj valentínske menu.

Samozrejme, je iba na vás, či si vyberiete zverejnenie menu vo veľkom prehľade, alebo budete mať záujem aj o samostatné príspevky či článok. Opäť pripomíname, že ak ste Menučka klientom, do prehľadových článkov v našom magazíne vás vždy zaradíme zadarmo a na vyššie pozície.

Prečo sa oplatí mať valentínske menu v našom prehľade?

Veľký prehľad valentínskych menu je tu na to, aby sme čitateľom uľahčili výber reštaurácie. V našom článku totiž nájdu všetky dostupné ponuky, pričom sú logicky rozdelené podľa krajov. A tak záujemcovi/záujemkyni stačí kliknúť na článok, vybrať si kraj a pozrieť si kompletnú ponuku valentínskych menu v jeho/jej okolí. Ako to vyzerá si môžete pozrieť napríklad v tomto prehľade valentínskych menu z minulého roka.

Pokiaľ sa aj vaše menu bude nachádzať v Menučka prehľade, dostane sa medzi viac ľudí, čím sa automaticky zvyšuje návštevnosť každej reštaurácie, ktorá má u nás zverejnenú valentínsku ponuku a vy tak získavate nových zákazníkov. Články z Menučka Magazínu majú dobré pozície v google vyhľadávaní, preto sa každej reštaurácii oplatí byť ich súčasťou.

Naši klienti majú zverejnenie úplne zadarmo.

Každá reštaurácia môže okrem toho zvýšiť povedomie o svojej špeciálnej valentínskej ponuke aj prostredníctvom samostatného postu, ktorý zverejníme na našich sociálnych sieťach s tisíckami fanúšikov. Malý tip pre vás: čím krajšie fotky alebo pútavejšiu grafiku zvolíte, tým väčší dosah budete mať.

Mať zverejnenú valentínsku ponuku iba na vašom webe NESTAČÍ

Výhodne pre všetky reštaurácie, ešte výhodnejšie pre našich klientov

Pokiaľ ste naším klientom, zverejnenie valentínskeho menu vás nebude stáť nič. No pokiaľ ním nie ste, pripravili sme si pre vás lákavú cenu iba 19 € a v prípade, že chcete okrem toho aj samostatné príspevky na sociálne siete, tento balíček vás vyjde 49 €. Ak máte záujem, napíšte nám na info@menucka.sk alebo vyplňte tento formulár.

Preto dlho neváhajte a využite našu špeciálnu akciu, ktorou zvýšime povedomie o vašom valentínskom menu. Alebo ponúka váš podnik denné menu a chcete ho mať aj u nás? Nech sa páči, staňte sa naším klientom a naša spolupráca sa môže začať. Registračný formulár nájdete TU.

zdieľať tento článok na:
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin
referencie