O tom, kam sa posunul zľavový portál ZlavaDna.sk od jeho vzniku v roku 2010, aké gastro akcie ľudia najviac nakupujú, ako zľavové portály ovplyvňujú slovenskú gastronómiu či aký má vzťah k obedovým menučkam, nám porozprával PR a marketing manager ZlavaDna, Peter Blažečka.
zdieľať tento článok na:Peter Blažečka zo ZlavaDna: Naučili sme ľudí chodiť do reštaurácií
3112
Najnovšie články
Restaurante Casa Botín: Počuli ste už o najstaršej fungujúcej reštaurácii sveta?
Simona Bagová -
0
Casa Botín je reštaurácia založená v roku 1725 a je teda najstaršou reštauráciou na svete podľa Guinessovej knihy rekordov. Zároveň ide o...
Restaurant70 v Ostrove pri Piešťanoch: Dokonalá súhra chutí a pozitívne prekvapenie
Ak sa rozhodneme zájsť na večeru do dobrej a vychýrenej reštaurácie, väčšinou vyberáme z tých, ktoré sa nachádzajú v mestách. Občas však...
Počuli ste už o European Coffee Trip? Táto webka a aplikácia vám zásadne spríjemnia...
Cestovanie a káva k sebe jednoducho patria. Ešte viac k sebe patrí cestovanie a výnimočne dobrá káva, dalo by sa povedať, že...
Vyrobte si vždy originálny darčekový kôš: 6 jednoduchých krokov, ako na to
Občas je poriadne ťažké nájsť vhodný darček pre oslávenca či pre niekoho, koho chcete obdarovať a potešiť. Ak hľadáte niečo osobné, praktické a zároveň...
Najlepšie pivá roku 2023 sú známe
Slovenské združenie výrobcov piva a sladu vo štvrtok večer udelilo ocenenia v jedinej pivovarníckej profesionálnej súťaži na Slovensku ̶ Slovenskej pivnej korunke. V 16....