zdieľať tento článok na:
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

Ak chcú reštaurácie prežiť a aspoň nejako fungovať v aktuálnej zhoršujúcej sa situácii, čoraz častejšie sa musia zaoberať donáškou a balením jedla so sebou. Niektoré využívajú vlastné online systémy, iné externé donáškové platformy ale mnohé stále fungujú len na telefonické objednávky. 

V prípade, že máte reštauráciu, bistro, jedáleň a balíte jedlá či už so sebou ako take away alebo vozíte aj na donášku a uvažujete o tom, že si nejaký objednávkový a donáškový systém zaobstaráte, tento článok je pre vás.

Vlastný systém integrovaný do webstránky reštaurácie

Najmä v čase krízy, kedy reštaurácie potrebujú šetriť náklady, je dôležité, budovať si vlastný okruh zákazníkov a komunitu, ktorá vás počas horšej situácie podrží a bude si objednávať od vás priamo. Aj preto su mnohé reštaurácie stále verné len telefonickým objednávkam a osobnému odberu. Aj v tomto prípade ale je možné využívať aj online objednávky. Jedna možnosť je naprogramovanie vlastného systému do webstránky reštaurácie, to je ale obvykle spojené s ďalšími nákladmi a časovou náročnosťou. Druhou možnosťou je využitie už fungujúceho riešenia, ktoré sa dá do webu implementovať.

REKLAMA: Vyberte si z ponuky darčekových voucherov najmä do skvelých reštaurácií

Jedným z takýchto riešení je nový slovenský objednávkový systém Piknik. Veľmi jednoduché riešenie, ktoré je možné okamžite spustiť a začať prijímať online objednávky od svojich zákazníkov. Praktický a moderný dizajn zaručuje pohodlné objednávanie pre zákazníkov či už z počítača alebo mobilného telefónu. Objednávanie prebieha priamo na webstránke reštaurácie, alebo v prípade, že web nemá alebo nieje to tam možné jednoducho pridať, je k dispozícii podstránka nazov.piknik.cc. Takto napríklad už funguje bratislavská reštaurácia Metropol, ktorá má na vlastnom webe preklik na metropol.piknik.cc

Piknik sprehľadní, zjednoduší a zatraktívni prijímanie objednávok  

Systém je určený pre každú prevádzku, ktorá robí rozvoz alebo take away a chce si zjednodušiť prijímanie doteraz telefonických objednávok tým, že dá klientom možnosť objednať si aj pohodlne online. Nebudú tak musieť volať, diktovať objednávku, prípadne riskovať že sa nedovolajú. Aj pre personál reštaurácie je takýto systém výhodou, keďže eliminuje čas strávený s telefonovaním a zapisovaním objednávky. Všetko sa zbiera v prehľadnom administračnom paneli, ktorý je k dispozícii neustále v rámci počítača, tabletu alebo telefónu na prevádzke. A aj majitelia alebo manažéri majú neustály prehľad o dianí v objednávkach, keďže sa vedia do systému pripojiť aj na diaľku. 

Okrem donášky a odberu so sebou je technicky pripravená aj možnosť objednania “na miesto”, teda zákazník vie spraviť objednávku pre určitý počet ľudí a na určitý čas, prípadne ju aj priamo online zaplatiť a príde už na danú hodinu, kedy bude mať jedlo pripravené. Tiež je pripravená aj možnosť objednávania “k stolu” načítaním QR kódu stola a vytvorením objednávky, čo zase vedia využiť prevádzky, ktoré majú nedostatok čašníkov a eliminuje sa tak jedna cesta čašníka k stolu. 

Online platby je možné veľmi jednoducho prepojiť s platobnou bránou a tak v záujme aj bezpečnosti a pohodlnosti zákazníkov prijímať platby vopred online. Tieto platby idú priamo z platobnej brány na účet reštaurácie. Samozrejme ostáva k dispozícii aj možnosť platiť pri doručení hotovosťou alebo kartou. Zákazníci sa pre využívanie tejto služby nemusia registrovať, stačí raz vyplniť svoje údaje a následne po ich potvrdení si systém zapamätá údaje pre prípadnú budúcu objednávku. 

Za využívanie tohto systému sa neplatí fixný poplatok. Ako aj pri ostatných objednávkových systémoch, aj tu je služba spoplatnená len na základe realizovaných objednávok formou provízie. Tá je aktuálne nastavená na 4 až 2% v závislosti od počtu objednávok. Každá prevádzka, ktorá by mala záujem Piknik využívať, má k dispozícii bezplatne kredit 10 €, vrámci ktorého si systém môže vyskúšať. Ak bude spokojná, následne si veľmi jednoducho môže priamo v systéme dobiť kredit na sumu, akú uzná za vhodné. Automaticky sa vygeneruje faktúra, ktorá príde do e-mailu a tiež ostáva na stiahnutie v administrácii.

Vďaka spolupráci s nami je možné objednávkový formulár aktivovať aj priamo v profile reštaurácie u nás na webe Menučka a teda osloviť priamo aj návštevníkov nášho portálu a získať tak ďalší zdroj objednávok. Napríklad spomínaná reštaurácia Metropol prijíma objednávky aj od nás na tejto stránke.

Ak vás Piknik zaujal a mali by ste záujem ho vyskúšať, kontaktujte nás na piknik@menucka.sk a radi vám odpovieme na akékoľvek otázky.

PS: Aj u nás na portáli Menučka máme filter na donášku – aj manuálny aj priamo na menucka.sk/donaska – a zákazníci si tak vedia pozrieť pohodlne prehľad obedového menu reštaurácií vo svojom okolí, ktoré im vedia jedlo doviezť. Každá reštaurácia môže uviesť okrem konkrétnych jedál v daný deň aj inštrukcie o donáške, či už sa objednáva telefonicky, mailom, cez web reštaurácie alebo externé platformy, aj s preklikom na priamu objednávku. 

Titulné foto: pexels.com

zdieľať tento článok na:
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

sledujte nás na:

FacebooklinkedininstagramFacebooklinkedininstagram